10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 443352

Samsung HT-C555

Samsung HT-C555

Vynikající 5.1 domácí kino se čtyřmy sloupovými reproduktory a výkonem slušných 1000 W. USB vstup, HDMI výstup, ripování audio CD do USB, dekodéry zvuku DTS, automatická kalibrace, kolébka pro iPod. Celý popis
Produkt se již neprodává
Ušetříte 2 481 Kč 9 990 Kč
7 509 Kč
Zboží od: MALL
Ušetříte 2 481 Kč 9 990 Kč
7 509 Kč

Recenze (0)

Anonymní
25.11.2010
Ověřený nákup
K DVD lze připojit externí disk, což považuji za výhodu pro ty, kteří nemají televizi s možností připojení USB movie. Perfektní zvuk, hezký design. Lze dokoupit modul, nemusíte pak k zadním reprákům tahat kabely.
Radek M.
18.11.2010
Ověřený nákup
PRO: Domácí kino je velmi pěkné na pohled (4 sloupy jsou elegantní doplněk poslechové místnosti), s velmi slušným podáním zvuku jak při filmech tak i při poslechu hudby, a pro mě zcela důležitým dekódováním DTS i ze signálu optického vstupu PROTI: nastavení a úprava výstupu na jednotlivé kanály(reproduktory) je velmi zdlouhavé a složité. Při přenosu signálu z optiky je toto nastavení již nemožné a musí být opětovně nastaveno přehrávání DVD - toto je dle mého největší mínus této setavy
Patrik S.
12.11.2010
Ověřený nákup
+ vyborny zvuk (pokial mam moznost subjektivne posudit) + pekny dizajn + moznost na ovladacke prepojit s televizorom (aspon vacsinou znaciek a typov), tym padom nepotrebna funkcia typu Simplink obvykla za tymto ucelom napriklad u znacky LG - menu: v porovnani s vyrobkami (napr. LG) chabe menu - doba odozvy: pomaly start pristroja, pomala detekcia po prepnuti na opticky vstup, pomala reakcia na "eject" - opozdenie: prilis velke opozdenie vystupu zvuku oproti vstupu, nepouzitelne ako sustava pre zosilnovanie hudobnych nastrojov (klavesy, bicie) - kompatibilita formatov: zavislost na pripone namiesto na formate urcenom hlavickou suboru, neschopny prehravat MP4 bezne na Nokia MT (v povodnej verzii FW, po update FW som zatial neskusal) - chyba HDMI vstup (aspon jeden by sa zisiel) Celkovo: kedze som okrem cenovej relacie mal podmienku na stlpove zadne reproduktory a nechcel som BlueRay system, rozhodoval som sa medzi HT-C555 a HT904TA. Pravdepodobne by som sa uz teraz rozhodol v prospech LG, kazdopadne myslim (mam od nich LED TV), ze co sa tyka menu, moznosti nastavenia a kompatibility formatov su popredu oproti Samsungu. Samozrejme kym som nevyskusal, definitivne ich porovnat neviem. Skusenosti s HT904TA hlavne co sa tyka minusov, ktore som menoval pre Samsung, by som uvital.
Pavol M.
6.11.2010
Ověřený nákup
Velmi dobre domace kino,odporucam
Anonymní
27.10.2010
Ověřený nákup
Záleží na požadavcích. Kino nehraje špatně, funkčně v pořadku, ale ja bych uz příště šel rozhodně do komponentů a pořadných dřevěných beden. PS: Jedna věc mi opravdu mooc vadí ... kino se neumí samo zapnout pří zapnutí televize (vypnout se umí). Nechapu proč, protoze z menu televize se zapnout dá, ale automaticky to nejde (nebo aspoň nevím jak to mám nastavit). Takze pokud nabudete dojmu při pročítání recenzí, že vám bude stačit jeden ovladač pro TV i domácí kino, tak na to zapomeňte.