Ušetříte 1 370 Kč 5 290 Kč
3 920 Kč

Recenze (0)

Ľuboš K.
5.8.2008
Ověřený nákup
S prehravacom som spokojny. Upscaling funguje vyborne, vacsina DVD ma velmi dobry obraz (telka Samsung LE32R86BD). USB port tiez funguje spolahlivo, DivX filmy v standardnom rozliseni sa prehraju bez problemov, vdaka upscalingu takisto vo velmi slusnej kvalite. Prehravanie HD Divx nie je prehravacom podporovane. Chcelo by to tiez nejaku funkciu na preskakovanie vacsich usekov v DivX filmoch, lebo standardny zrychleny posun dopredu nie je dostacujuci. O Pioneeru som tiez cakal krajsiu grafiku uzivatelskeho rozhrania, ale to je skor detail. Jedina nedomyslenost, na ktoru som zatial narazil je, ze po zapnuti prehravaca trva 7 sekun (presne zmerane), kym sa na jeho displeji nieco objavi. Cakal by som okamzite zobrazenie, nech viem, ze som prehravac naozaj zapol. Inak su ale reakcie prehravaca na povely z DO svizne.
Jiří V.
25.4.2008
Ověřený nákup
S výrobkem jsem velmi spokojen. Splnil mé očekávání a zejména režim HDMI pracuje skvěle.
Marian N.
14.2.2008
Ověřený nákup
Výrobek mám skoro měsíc a zatím jsem velmi spokojen. Jak filmy, tak i hudba hrají perfektně. Během prezentace fotek umí současně přehrávat hudbu (mp3). Zatím jsem nezkoušel připojit harddisk přes USB, ale na nějakém fóru jsem četl, že to funguje... Co může někomu vadit, je skutečnost, že titulky u divx jsou malé (a nelze nastavit jinak) a někomu se můžou obtížněji číst...
Richard K.
3.1.2008
Ověřený nákup
Kvalita zvuku ve stereu dobrá, chod tichý, přehrál zatím vše co jsem zkusil - různé druhy divx a xvid, titulky u divx jsem nezkoušel. Z DVD také přehrává vše co jsem zkusil, i ta u kterých jsem u předchozího přehrávače měl problémy. Vadí mi trochu pomalejší start (cca 5 sekund), dále mi trochu vadí, že při prohlížení obsahu DVD nezobrazí automaticky obsah, ale jen obrazovky s logem. Do USB jsem zkusil připojit i 80Gb externí disk s napájením a fungovalo to bez problémů. Z disku přehrává totéž co z DVD, tedy kromě mp3 a jpeg i divx. Zatím jsem tedy spokojen.